nagyon sokszor megfogadtam már, hogy az ünnepeket külföldön töltöm, mindenkitől távol, ha kell egyedül, de ezt ne kelljen végigcsinálnom, mert így semmi értelme az ünnepnek...így nem ünnep, így csak szenvedés, nem Krisztuséhoz hasonlítható, de elég szar...most a születését ünnepeljük, nem a halálát és a húsvét vmivel talán másabb, lazább...soha nem felejtem el, amit egyszer egy kedves és számomra fontos ember mondott: tudod egyedül, a karácsony a legrosszabb...igaza lehet...

miért kell nekem elviselnem mindenkit, akit nem akarok? csak azért, h az év többi napján béke legyen és ne kelljen egész évben azért cirkuszolni,m h mi volt karácsonykor?

nekem ehhez nincs kedvem

uh jövőre, akárhol leszek és akárkivel, de semmiképp sem így és itt, mint most!

utálom a karácsonyt, mert nem volt olyan életem, h megszerethettem volna!

megvolt a mai bőgés is, uh sokkkal rosszabb már nem lehet, még ha a vendégeim összevesznek - pedig először találkoznak - akkor esetleg lehet szarabb...

hát köszi Jézuska és minden angyalok, nagyobb kibaszást nem tudtok?

Szerző: soña  2009.12.24. 17:05 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsanerkepek.blog.hu/api/trackback/id/tr901621002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása